NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY

Za jak dlouho po objednání mi zboží dorazí?

První z nejčastějších otázek je dodací lhůta. Dodací lhůta je maximálně 48 hodin od expedice vaší objednávky. O odeslání zboží vás budeme informovat písemně, na e-mail, který jste uvedli v objednávce. Pokud zvolíte platbu na dobírku nebo kartou online, expedujeme zboží do třech dnů. Zboží hrazené platbou na účet předem, zasíláme do dvou dnů po připsání platby na náš účet.

Mohu objednávku změnit, doplnit o další zboží nebo stornovat?

Pokud to bude možné a objednávku jsme ještě neodeslali, velmi rádi vám vyjdeme vstříc.
Pro změnu nebo úpravu objednávky nás kontaktujte e-mailem na adresu ahoj@reform.cz nebo telefonicky na čísle 723076994.

V objednávce jsem zadal/-a platbu bankovním převodem, ale nemám platební údaje.

Objednávku zaplaťte na účet 1561147621/0100. Účet je veden u Komerční banky, a.s. Nezapomeňte uvést variabilní symbol, což je číslo vaší objednávky, které najdete v potvrzovacím e-mailu.

Nepodařila se mi platba kartou, mohu platbu provést jiným způsobem?

To se může stát, způsob platby se dá bez problémů změnit, připravte si číslo objednávky a kontaktujte nás e-mailem na adresu ahoj@reform.cz nebo telefonicky na čísle 723076994.

Jakou dopravu mám nejlépe zvolit?

Zásilky po ČR posíláme společnostmi GLS a Zásilkovna. Je tedy čistě na vás, kterou variantu zvolíte. Pro zákazníky z Brna nebo okolí nabízíme i možnost osobního odběru na prodejně REFORM v OC Olympia Brno.

Čekám na zboží už delší dobu a zatím mi nebylo dodáno, co mám dělat?

Nejdříve musíme zjistit, kde nastal problém a kde se zásilka zdržela. Připravte si, prosím, číslo objednávky a zavolejte nám na telefonní číslo 723076994, případně nám napište e-mail na adresu ahoj@reform.cz.

Zasíláte také na Slovensko?

Ano, na Slovensko vám zásilky dodáváme prostřednictvím zásilkové služby GLS.
A pokud nakoupíte zboží v hodnotě více než 2999,- budete mít dopravu zdarma.

Zboží mi úplně nevyhovuje, jak ho můžu vrátit?

Zboží nám můžete zaslat zpět na adresu sídla naší společnosti: AYSEN, spol. s r.o., V Sádku 436, 664 53 Újezd u Brna. Vámi uhrazenou částku při objednání zboží zašleme Vám zpět na účet.

Jak mám postupovat, když objednávka nepřišla kompletní?

Jestliže vám v objednávce chybí některá z položek, kontaktujte nás, vše prověříme a v co nejkratším termínu vám chybějící zboží pošleme, samozřejmě na naše náklady.
 

Co mám dělat, pokud mi zboží přišlo poškozené?

Bohužel, i to se občas stává. Vyplňte náš reklamační formulář, my se vám ozveme a reklamaci vyřešíme. Dle vaší preference vám buď zdarma zašleme zcela nové zboží v bezvadném stavu anebo vám vrátíme peníze na účet.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Není-li Vaše otázka v seznamu nejčastějších otázek, neváhejte nás kontaktovat, moc rádi vám vaše dotazy zodpovíme.
Stačí nám zavolat na telefonní číslo 723076994, a to od pondělí do pátku v době mezi 10:00 a 18:00, anebo nám pošlete mail na adresu ahoj@reform.cz a my se vám v co nejkratším možném termínu ozveme zpět.